Zapytanie o cenę nr 1/2012
( dotyczy zamówienia tablicy informacyjnej )
I. ZAMAWIAJĄCY
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o.
ul. Lubelska 37, 21-560 Międzyrzec Podlaski
NIP: 538-000-28-57, REGON: 030011061 , KRS: 000021760
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu tablicy informacyjnej wraz z dostawą do siedziby zamawiającego, Umowa o dofinansowanie Projektu w ramach Osi Priorytetowej VI Środowisko i czysta energia, Działania 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do niniejszego zapytania o cenę tj. Wytyczne do beneficjentów w zakresie informacji i promocji.
3. W celu realizacji zamówienia Zamawiający, przekaże Wykonawcy treść informacji niezbędnych do przygotowania tablicy tj. tytuł projektu, wartość, kwotę dofinansowania, itp.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 10.02.2012 r.
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być dostarczona na adres Zamawiającego ( Sekretariat) do dnia 31 stycznia 2012 roku wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 1 lutego 2012 roku, a o wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną pisemnie poinformowani oferenci. Informacja o wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty będzie również opublikowana na stronie internetowej pod adresem www.pukmp.pl
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie o cenę zamieszczono na stronie: www.pukmp.pl
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1 - Cena 100%
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi pisemnie oferentów oraz za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.pukmp.pl.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Paweł Litwiniuk pod numerem telefonu 83 371 32 77.
IX. ZAŁĄCZNIKI
Wytyczne do beneficjentów w zakresie informacji i promocji: