BOK
ZGŁASZANIE AWARII
Awarie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej prosimy zgłaszać pod numerem 83 371 43 21
Biuro Obsługi Klienta
ul. Brzeska 102, 21 -560 Międzyrzec Podlaski (pok. nr 1)
Do najważniejszych zadań BOK ZUK należą:
- - zawieranie umów na odbiór odpadów;
- - wystawianie faktur VAT za przyjęte odpady;
- - ważenie pojazdów z odpadami;
- - udzielenie informacji na temat przyjęcia odpadów;
- - sprzedaż pojemników na odpady;
- - sprzedaż miejsc na cmentarzu komunalnym przy ul. Warszawskiej.
tel. Zakład Usług Komunalnych 83 371 32 77 wew. 114
e-mail: kieruczenko.marta@pukmp.pl
Do najważniejszych zadań BOK ZWK należą:
- - zawieranie umów o dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków,
- - wyjaśnianie sposobu rozliczeń oraz zasad płatności za wodę i ścieki,
- - opłaty za wodę i ścieki;
- - wystawianie faktur VAT za wodę i ścieki,
- - przyjmowanie informacji o stanie wodomierzy,
- - ustalanie terminu wymiany i montażu wodomierzy,
- - przyjmowanie reklamacji,
- - uzgodnienie dokumentacji technicznej na budowę przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego;
tel. Zakład Wodociągów i Kanalizacji (oczyszczalnia) 83 371 43 21
lub 83 371 32 77 wew. 115
e-mail: sylwia.dabrowska@pukmp.pl
Materiały do pobrania:
- wniosek o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków pobierz
- wzór umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków pobierz
- wniosek o rozwiązanie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków pobierz
- zlecenie wynajmu sprzętu wraz z operatorem pobierz
- regulamin zwiedzania miejskiej oczyszczalni ścieków pobierz
- zgłaszanie wycieczki pobierz
- oświadczenie pobierz